fredag 25. januar 2008

Siden sist

Tiden går fort og mange ting skjer her på Vestlandet. Har hatt flere dødsfall i familien, eg så trudde at 2008 skulle bli ett rolig år!

Min svigerinne fikk baby den 15. januar. Så det skjer jo noe bra og da. Lille Magnus. Men her blir det forvirringer; min bror er gift med Elin og har en sønn Magnus. Og min manns søster heter Elin og har nå altså fått en sønn som skal hete Magnus. Hjelp, hodet mitt klare ikkje å holde styr på all denne navne greia......

Forrige helg var eg og eldstemann i Oslo på Disney on Ice. Var sammen med min svigerinne og mine 2 nieser, er flott jentehelg! Var på showet på fredag, satt på 2. rad og koste oss til tusen. (selv om det var ekstremt trangt om plassen i Oslo spektrum, følte eg satt oppi nabodama)

Lørdag var det litt shopping før me tok trikken til Vigelandsanlegget. Det var kaldt men sol og jentene koste seg enormt med alle de flotte statuene.

Dro på besøk til min bror. Og mens eg sitte fint i ein stol så begynne himmelen å lage de vakreste kunstverk! Har aldri i mitt liv sett noe så vakkert på himmelen. Desverre så har eg ikkje kamera som kan gjengi kor magisk det var! Men en litt kan dere se av bilde her. Det var bare så utrolig å sitte å se på koss himelen forandra farge, det var bare nydelig! Perlemorskyer var vist navnet på disse skyene!

Min rosa datter!

3 kommentarer:

lindås sa...

Hei anki, for eitt flott bilde av jento di. dåke hadde nok ei fin bytur.Anitha

lindås sa...

Hei på deg.
Eg sit no her og ser på bloggen din.Så utruleg mange fine bilder du har tatt og deretter fått dei inn på Bloggen.Dette lurer jo eg på korleis du gjer men får vel vite noko ein gong.For tida har eg nok med å sende kommentarar og eg har nok funne ut av korleis eg gjer det.Ha ein fin dag no må eg vel jobbe litt er på hovudbiblioteket i dag. Dåke er vel heima? ikkje enkelt å dra på vinterferie med så mange dyr...

Konstant Strikkekøe`s Hobbyblogg sa...

Hei, hei! Fin blogg du har, mye koselig å lese. Bildene dine er helt utrolig flotte.
Ha en kjempefin søndag!