torsdag 3. januar 2008

Godt nytt år!

Har vist glemt å ønske godt nytt år!
Eg håpe 2008 blir ett roligere år enn 2007. 2007 kommer alltid til å bli huska som året alt skjedde. Det å bli mor til en jente på 4 år etter en laaang adopsjonsprosess var en fantastisk opplevelse. Men "barseltida" vår ble jo prega av at me fikk vite at pappa var sjuk, dette var utrolig tøft, det å ha så stor glede og så stor angst for ka som kom til å skje med han. Verre ble det da han døde så altfor brått, 6 uker etter kreft diagnosen. Sorg og glede er en vanskelig kombinasjon. Er så utrolig glad for at han fikk møte litlå mi.
Me kom oss omsider inn i vårt eget hus. Og jubelen stod i taket når taket endelig var ferdig 22.12.07. Å restaurere ett gammelt hus er ikkje å anbefale!!! Så nå får vi samle krefter før vi begynner å tenke hage. Men nå går me lysere tider i møte og håper på fint ver. Godt nytt år alle sammen!!!

3 kommentarer:

Monica sa...

Hei, og godt nytt år til deg og! Håpar du og dine har det bra. Det er alltid litt merkeleg å sjå tilbake på året som har gått, sjølv oppdagar eg iallfall ofte at eg er litt imponert over alt eg har fått til då. :)

Anonym sa...

Ja, Anki. Livet byr både på sorg og glede for oss alle. Det merkelige er at det har lett for å komme samtidig. Mulig det er for å veie opp for hverandre slik at vi klarer med det.
I hvertfall ønsker jeg deg og dine et godt nytt år i deres nye hus.

Renate sa...

Ja livet byr på både trist og godt, vi får gjemme de gode tingene i hjertet og varme oss på de når de kalde dagene kommer.
Håper du får et riktig fint 2008.