søndag 13. januar 2008

Andejakt

I går kveld skulle eg som vanlig lukke inn alle fuglene. Alle hønene var på plass men eg fant bare Doffen av endene. Så da ble det leteaksjon etter Hetti og Netti. Leita alle plassene eg vett de like seg men fant dei ikkje. Fant ut at eg skulle ta hunden med meg, like greit å ta to fluer i en smekk, lufte hund OG leite etter ender. Så idet eg lyse inn i hundegården ser eg to trøtte ender som ligge sammen med hunden! Det er jo heilt utrolig for hunden drepe alle hønene som kommer i hennes retning! Men endene kan hu sove sammen med! Forstå det den som kan, men eg blei iallefall veldig glad!

Siden eg ikkje har bilde av situasjonen så tenkte eg at eg skulle dele bilde av koppen min..... Syns den er så fiiiiin, dessuten så passe den akuratt i størelse til kaffimaskinene min!


9 kommentarer:

LivM sa...

Bra at det gikk godt denne gangen da. Flott kopp du har, passer jo utrolig fint til deg!!

Anonym sa...

Synd det ikke var mulig å ta bilde av situasjonen. Dyr kan være noen underlige vesener. Veldig artig kopp.

malla-b sa...

Fin kopp du hadde. Koseleg historie om dyra dine. Dyr er artige.

Frk.Badegakk sa...

Flott kopp! Joselig når dyrene "finner hverandre" og blir venner=)

Anonym sa...

Ja, og så passer den kjempefint til historien da! (koppen ja;-)

Anonym sa...

Morsom historie, og morsom kopp!

Anonym sa...

Godt at det gikk bra til slutt, det var forresten fin kopp du hadde :)

Anonym sa...

Har en award til deg på min blogg :)

hobbyvenn sa...

Søt historie. Godt det ikke ble en dum slutt på dagen... Søtt krus også. Det ligger en liten award til deg på bloggen min...