søndag 28. juni 2009

Juni luene.

Capsen er strikket i Alfa glitter på pinne nr 7. Er ikkje heilt fornøyd, men begge jentene likte den så da så. Møsteret finner du her

Mitt første hekleprosjekt. Fått en del hekle kommentarer underveis på denne. Gubben lurte på om eg var begynt å hekle pupper.... Ja var lite positive kommentarer underveis med denne. Det blei skjulte flir kvar gang eg tok frem heklenåla. Såg det nok! Men eg er STA, så eg beit tenna sammen og fullførte. Fargen passe perfekt til den nye båten, garnet er Paris. Har til og med strikka matchande bikini topp, men den legger me ikkje ut på nett :-) Dere får heller sjå etter meg på sjøe, ser ut som om det blir litt sjøliv i tiden fremover. Så aller strikkevenner i Stord området er i stor fare sor å sjå meg....... Mønsteret finner du her

1 kommentar:

Anne Elise sa...

Innom for å ønske deg en fantastisk sommer. Er barnebakt nå og har samtidig besøk , så det blir jammen ikek mange sovetimer i døgnet denne uka. Vel koser oss og nyter de flotte dagene!
Tøffe luer forresten!!