onsdag 10. september 2008

Høst

Det har vore stilt på bloggen min ei stund nå. Livet må inn i rutiner igjen når skole og barnehage starter opp igjen. Bare det å få jentene til sengs til "normal" tid kan være en utfordring. Spesielt etter den flotte sommeren vi har hatt i år. Men nå er alle i gang igjen jobb, skole, barnehage og fritidsaktiviterEn av favoritt blomstene mine er Georginer. Denne ble kjøpt på flypplassen i Amsterdam i april. Desverre har hønene herja fælt i bedet mitt, så det ble ikkje heilt som planlagt..... Prisen å betale for frittgåenede høns. Men nå var gubben dritt lei av ande og hønebæsj, så i går kveld kom det opp gjerde utforbi løa.

Eg og litlå har hatt oss ein tur til Bergen, ingen kjekk tur. Skal aldri mer kjøre bil til Bergen! Det er jo totalt kaos, har aldri vore så frustrert i mitt liv. Ingen av dei veien eg kunne var mulig å kjøre pga graving. De som hadde tatt drosje til Haukeland hotell kunne fortelle at til og med drosje sjåførene hadde hatt problemer. Men me overlevde nå det også, eg har fått sett deler av Bergen eg ikkje viste fantes ;-) Også fant eg den nye Stoff og stil butikken, så det var ett lite plaser på såret.

I dag er den store eplekakebakedagen. Epler fra egen hage og egg fra egne høns. Så livet på landet er nå ikkje så verst på en regnversdag heller.

Strikke prosjektene er litt trege. Holder på med Marius gensere til tvillinger i USA, begynner på den andre bolen i dag, så til helga bør de være klar til montering. I veska ligger sokkene fra siste sokkepakken til Projo. Er ferdig med den ene, men eg har god tid med den andre. Ting tar tid!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja ting tar noen ganger litt tid:) slik er det bare. Mye fint du har på bloggen og geoginer er bare nydelige.. må ha noen av dem hver sommer:)