torsdag 25. september 2008

Farge alongen hos Projo

Fargen denne måneden er brun. Eg er veldig glad i rosa og brunt i lag, så denne gangen ble brunt hovedfargen og rosa mønsterfarge. Dette er ein kjole/tunika som er strikket i Smart, fra hefte nr 0807 smart til barn. Hadde lyst å ha ei lita hue til for å føle at eg hadde eit sett, så eg lagde ein kort variant. Syns det blei søtt eg, litlå var vel ikkje heilt fornøyd med antrekket når hu fekk det. Men det ser nå ut som om hun syns det var greit når kamera kom fram ;-)

Har 2 Marius gensere som ligger klar til montering, håper å få det gjort i løpet av helga. Må bare finne frem symaskin som er nedpakka en eller annen plass..... Sånn er det når en flytter, tar ting å pakke ut ting. Hos oss har store deler av flyttelasset stått lagra i 2 år nå. Men nå går det mot slutten.

9 kommentarer:

LivM sa...

Så flott settet ditt ble.Og det er ei skjønn jente du har!

Anki sa...

Takk. Ja hu er skjønn og har sjarm i bøtter og spann! Elsker fart og spenning! I dag har hu kjørt "rally" på kjøpesenteret i rullestolen sin.

Anonym sa...

Det var et nydelig sett. Vakker lita jente er det også. Tipper hun smelter manges hjerter.

malla-b sa...

Nydeleg . eg og likar godt kombinasjonen brunt/rosa

Nitus sa...

Så fin jente i flott genser og lue.

Wenche/chawo sa...

Nydelig sett ,og en flott jente du har.

Dorthe sa...

Det er riktig fint det settet:) ha en fortsatt god søndag:)

Elin sa...

Kjempe flott sett :D

hobbyvenn sa...

Nydelig sett til prinsessen din. Så godt hun kledde de fargene også da...