mandag 15. september 2008

Hemmelig venn

Fikk pakke fra minn hemmelige venn på hobbyforum i dag. Sjekk alt det flotte eg fekk. 2 nøster alpakka og 2 nøster fabel, mange servietter, maskemarkører, knapper, snop og kaffi. Jubelen stod i taket.

Sjå disse flotte markørene. Jentungen prøver desperat overbevise meg om at disse er perfekte mobilpynt dingser til mobilen hennes. Har en liten mistanke om hvem det er men er ikkje 100% sikker, så nå må eg sjekke mistanken min ;-) Tusen millioner takk for gaven, den er superduper!!
Da har eg fått mistanken min bekrefta: Duvi http://isdronninga.blogspot.com/ er min hemmelige venn

4 kommentarer:

duvi sa...

Jøss den kom fort fram, sendte den på lørdag. Så kjekt at pakken falt i smak da

Anonym sa...

Så masse koselige dyr du har! Og du kager mye flott håndarbeid! Kommer på besøk igjen!

Anonym sa...

Flott hemmelig venn pakke!!

Ja, det er noen ting i de bøkene som kan være av interesse. En dag du er utover, får du ta kontakt, så sjekker vi besøksmuligheter.

Charlotte sa...

Hei... så koselig blogg du har. Kan ikke huske at jeg har vært innom her før, men kommer gjerne innom en annen gang. c",)