tirsdag 5. august 2008

Sommer strikk

Her har det vore så varmt at det var mulig for meg å strikke med ull. Så eg stupte ut i bomullslageret mitt og fant frem garn som eg har planlagt å strikke kluter av. Her er 6 kluter som er strikker i bommullsgarnet Peaches & Creme. Garnet er kjøpt hos Projo. Tenkte på naustet når eg bestilte garnet, så eg ville ha blåfarger.
Her er det bomullsgarnet fra Gjesdal, 3 grønne og ein gul klut i forskjellige varianter.
Ble litt lei av å strikke kluter, så eg komponerte min egen lue for garnet til Rowan; All seasons cotton. Dette garnet føltes så deilig ut, var tjkt og godt. Fartein Valen er min modell nok ein gang.
Syns luen ble kjempefin på, så eg er veldig fornøyd.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Flotte kluter, også så mange da gitt, lua de ble kjempefin

Anonym sa...

Kjempefine kluter og lue du har strikket.