søndag 18. november 2007

Luehelg

Denne lua er strikket etter et mønster som eg har funnet hos http://in-my-mothers-name.blogspot.com/ Har brukt opp rester. Lua passa veldig bra. Og eg er veldig imponert over bloggen til Randi! Hu har masse fint.
Dette er en evilla plategarn lue. Har prøvt meg frem med målbånd og strikka etter hodet! Veldig bra passform på den faktisk, så nå vurderer eg å strikke votter til. Men det er ikkje så lett å ha med seg plategarnet i veska, trådene ryker jo lett...... Men eg elske dette garnet!
Helga her er vist heilt grønn, begge luene går i grønt og vi har tapetsert kjøkkenet med grønn tapet. Er så deilig å være ferdig med den tapet greia. Gammel svensk papirmønster tapet og gammelt sveitserhus med skjeve vegger står absolutt ikkje høgt i kurs her nå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig flott lue!! Kanskje det er lue og votter osv jeg skal lage i mitt evilla plategarn.....

Anonym sa...

Stilige luer, særlig den med sommerfuglene.

totliii sa...

mannes du... jaja. eg e frå åkra eg!

Anonym sa...

Så flotte luer du har strikket.