lørdag 17. november 2007

Gakkene

Minorca og Jærkyllinger:
Fikk ikkje endene inn i går, utrolig hvor vanslig det skal være å bære ei and. Når eg bar ei og satte inn i huset var det greit, men når eg kom med nummer to så stakk nummer ein ut. Noen som ser det for seg der eg baske med 3 ender????? Glad det var mørkt så ingen såg meg, bare lykta, følte meg sånn som i politiskolen når de satte lyktene på hundene i mørkret...... Ja, ja sånn er det med ender som ikkje vil samarbeide! Sov ikkje så godt i natt når eg viste de var ute med alle rovdyra!


Så i dag var det full fart i vinduet for å sjå om eg såg de! Det gjorde eg, lettelsen var enorm! Men i hønsehuset har det skjedd noe i natt, såg ut som om de hadde slåss. Ei høna hadde vondt i foten. Ser ikkje ut som den er brukket, men hun halter litt.


Så nå er eg spent på om endene går inn i kveld. Uansett så nytte det tydligvis ikkje å bære de inn. Får sjå koss eg skal ordne dette!

Ingen kommentarer: