torsdag 3. desember 2009

Prosjekter

Her i huset har vi små prosjekter! Det blei ein liten tur oppi haugen på meg i dag, det var akkurat denne greina som ville bli med meg heim. Busken var rotvelta og det var kun denne busken det var blå bær på. Det enkle er ofte det beste, mitt motto! Så da har me iallefall fått litt pynt i inngangspartiet. Og lysestaken i vinduet. Var på loftet i går for å finne frem julepynten, men nakken min er fortsatt ikkje heilt under kontroll. Så gubben får hente ned når han kjem heim.


Og så har vi større prosjekter. Nå har vi totalt renovert huset, så da er det over på neste prosjekt! Det var ett uthus som stod mellom huset og løa, men det bar preg av mange åras forfall. Var redd ungene skulle skade seg der. Så planen var å bygge oppå den gamle grunnmuren, men den var for dårlig til å bygge oppå. Så da min bedre halvdel var i Brasil benytta eg sjansen til å få fjerna heile driten. Litt dyrare blir det, men vi får kjeller under som vi kan lage treningsrom til litlå i. Så nå er grunnmuren oppe, nå blir det spennende å sjå kor lenge det er før resten er ferdig!

Ingen kommentarer: