tirsdag 1. desember 2009

Juleforberedelser

Dette kjøpte eg i går. Er meininga at eg skal lage noe pynt til å hende på ytterdøra av disse små skjønnhetene. Så vi får sjå om det blir gjort i morgen.
Er ferdig med nesten alle pakkene. Det er verre med pyntinga! Har sjølvsagt klart å få advenstlysa klar og tent det første lyset. Så den eneste pynten som er kommet opp er to slike klokker. Mamma gjekk på perlekurs for mange herrens år siden, eg satt spent å såg på når hu perla og vips så hadde eg og lært det. Så mamma har lagt den eine og eg den andre. Syns det er nydelige og har veldig lyst til å lage meir julepynt i perler.

2 kommentarer:

Kate sa...

Nydelig klokke.
Gleder meg til å se resultatet av skjønnhetene :-)

Guro sa...

Godt at det ikke bare e æ som ikke e helt i rute med julestria :)
Men vet du ka; Det blir nok jul i år også!! Flotte klokker du har, du e så utrolig flink med håndarbeid!! Og æ e litt misunnelig.
Ha ei fin adventstid, og ikke stress!