tirsdag 20. januar 2009

Votter

Eg er blitt hekta på votte mønstrene til Jorid. De er bare så flotte. http://www.joridweb.com/butikk/butikk.html Dette skalliksom forestille Froskevottene, fargene og kamera var ikkje heilt enige. Eg og litlå farga garnet i helga, så dette blei resultatet. Men har en sagt til en 5 åring at dette skal mamma strikke froskevotter av, så gjør en det
Elgvottene er strikka i Sisu. Gubben påstår at han ikkje ser elgen, men eg ser han!
Anbefaler mønstrene til Jorid på det varmeste, strikkinga går som en lek.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fine votter og så herlige fargevalg! Ser fint elgen jeg, den henger jo der *peker* ;0)

Kate sa...

Stilige votter!! Elgen ser eg heilt tydelig men frosken var det litt verre med, men fargane syns eg va kjempefine ;-)

Anonym sa...

Veldig flotte votter. Fine mønstre

Anonym sa...

Så flotte votetr!!
Joda, jeg ser elgen jeg også!!
Gleder meg nå til USA-tur og kos med ungene der borte,

Wenche/chawo sa...

Kjempefine votter.

Anonym sa...

Hei. Takk for hilsen i bloggen min.

Fine votter du har strikka. Eg ser både elgen og speilbilde av an. ; )

E enige me deg. Jori har mången fine oppskrifter.
Har strikka hunde vottane eg.