torsdag 4. desember 2008

Vi har farga med koolaid!

Her henge garnet til tørk, spennende prosess Ferdig nøsta. Det er 150 gr i hvert nøste.
Eg og jentene hadde en hobbydag i går. Lagte julepresanger, mange hemmeligheter på kjøkkenet med andre ord!
Vi prøvte oss også på garnfarging med koolaid. Kjøpte en del pakker med saft når vi var i USA så dette må jo prøves. Skal tilbake til USA i februar så kanskje det blir mer saft i kofferten?
Var veldig god lukt i kjøkkenet. Fargen i glasset var veldig sterk, frista ikkje å drikke det. Blåfargen og rødfargen var ikkje akkurat perfekt macth, men øvelse gjør mester. Er veldig fornøyd med det andre nøsta, så nå gjenstår det bare å finne frem strikkepinnene!




7 kommentarer:

Wenche/chawo sa...

Så flott garnet ble.

Anonym sa...

Det ble skikkelig flott

mono sa...

Så morsomt! Og resultatet ser jo flott ut!! =)

strikketaus sa...

Det høyres veldig spennande å farge sitt eige garn. Det blei i alle fall veldig fint.
Ha ei fin helg.

Sarah sa...

Ok, litt scary at jeg har drukket det der hele barndommen! Ser jeg sånn ut invendig???!!!!

Anonym sa...

Så finrt garnet ble. Må teste ut dette på nyåret jeg også.

totliii sa...

oj... e d faktisk saft så e så sterke atte du kan farga garn me d? d va litt spennande synst eg...