lørdag 21. juni 2008

Carmen 3 år



I dag er go jenta mi 3 år. De siste månedene har vore tøffe fon hunden min (og meg) Det har vore stor usikkerhet om hun i det hele tatt ville leve til 3 års dagen sin. Men det gjør hun. Ser ut som om medisinen virke. Hu har gått litt opp i vekt og er begynt å leke litt igjen. Små fremskritt som betyr så uendelig mye!
Sara-Lisa Penner sendte meg disse bildene i dag, hun er "farmor" til Carmen. Det varmet mitt stolte "hunde mamma hjerte". Tusen takk Sara-Lisa!
Nå håper vi på mange fine år sammen med Carmen. Rampete og sta Carmen. Dette er ei frøken som vet hva hun vil........
Sender også en bursdagshilsen til resten av Operakullet. Gratulerer med dagen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så kjekt at det går bedre med Carmen, ikke mye kjekt når dyra vi er glad i blir syke.
Gratulerer med dagen Carmen :D
Min vove blir 3 år neste lørdag :o)

Anonym sa...

Så fint at hun har fått det bedre. Det er ikke griet for matmor heller når dyrene ikke har det bra. Det vet jeg alt om.

Anonym sa...

Så nydelig hun er!!
Ja, er der ikke slik at vi har vondt vi mammer også når "ungene" er syke.
Ønsker deg og dine ei god helg.
Vi drar snart til USA, vi!!!!!

Er du i nærheten en gang, kan du jo slå på tråden. Skal legge inn mobilnr. på PM i morgen.
Nå bare MÅ jeg krype til køys. Skal kose meg med to små sveibuer fra i morgen til søndag!