lørdag 15. desember 2007

Noen flere ørevarmere

Måtte teste ut Noro garnet, så da ble det pannebånd til meg selv!


http://pumpkinknits.blogspot.com/2007_10_01_archive.html fant eg denne. Min nevø på 4 er hjernevaska med/av kaptein Sabeltann, eller retter sagt SELVESTE Kaptein Sabeltann. Her på du passet ditt påskrevet dersom du ikke sie rett! Så tantå har altså tenkt å få han over på noe annet, Spiderman, om det er ett bedre alternativ skal være usagt ;-)

Litt garnshopping må til dann og vann.... Lageret minker alddri uasett, så det kan me ikke bry oss om.... Her er det allerede blitt en baggy lue til eldsedattera. Strikka i halvpatent etter mønster til Sandnesgarn i bilde over. Der er lua grå. Så får me se om den faller i smak!

Det er vel ingen tvil om hva familien min får til jul i år.... Luer til hele gjengen.

3 kommentarer:

LivM sa...

Garnshopping må til vet du! Spiderman blir nok populært vil jeg tro!

malla-b sa...

Kjempe koseleg blogg du hadde.Håper du får ei triveleg helg.

Anonym sa...

Knall tøff spidermann lue, ønsker deg ei kjempe flotte uke :)

Elin